Nieuwsbrief September
Het is weer tijd voor een kleine update.
Afspraken
We merken dat afspraken makkelijker last minute afgezegd worden of dat klanten zelfs niet komen opdagen. Dit is voor mij persoonlijk een groot probleem, want ja als mensen niet komen word er op dat moment ook niets verdiend en alle kosten gaan gewoon door. Ik heb hier al een aantal keren op mijn social media wat aandacht aan geschonken en toch kom ik weer op een punt waarin ik actie moet ondernemen. Toen het op gegeven moment viermaal in minder dan een week gebeurde, bedacht ik mij dat het roer om moest. En weet je, dit is iets waar ik helemaal niet om sta te springen, ik vind een wereld waarin we heel zakelijk moeten zijn helemaal niet zo gezellig. Maar helaas, wil ik blijven bestaan dan zal ik vanaf nu wel serieuze stappen moeten nemen.
Daarom moet je vanaf nu, bij het maken van een online afspraak, akkoord gaan met de boekingsvoorwaarden. Als je op die link klikt dan word je automatisch doorverwezen naar mijn website waar ze gelijk in beeld komen. Ga je niet akkoord , dan is een afspraak maken ook niet mogelijk. Ook vragen we, als er telefonisch of via whatsapp een afspraak gemaakt word, om een email
adres. Ook hier staan de annuleringsvoorwaarden in vermeld. Hiermee hoop ik heel erg dat mensen serieus met hun afspraak om gaan en nog eens nadenken als ze de gedachte krijgen “zal ik thuis blijven”. En weet je, ik ben heus niet van plan om over alles te gaan zeuren, we zijn allemaal wel eens ziek, helaas moeten we soms afscheid nemen van onze dierbaren, dat zijn allemaal dingen die logisch zijn en dan zal er uiteraard met respect en begrip op gereageerd worden. Laten we een beetje rekening met
elkaar houden.
Vaste klanten
Omdat ik merk dat mijn eigen agenda enorm vol loopt, ik werk dan ook niet elke dag, heb ik besloten dat er op maandagochtend ruimte is voor mijn vaste klanten om dan eventueel ook een afspraak te kunnen krijgen. LET OP dit kan alleen via whatsapp of telefonisch, het zal niet online komen omdat dit bedoeld is voor mijn vaste klanten kring. Op die manier hoop ik dat mijn klanten een kortere wachttijd hebben. Af en toe zal dit ook mogelijk zijn op de zaterdag ochtend. Voorheen werkte ik elke zaterdag, maar door mijn gezinsuitbreiding wil ik nu ook graag in het weekend vaker thuis zijn.
Dit was alweer de tweede nieuwsbrief. Werkt toch fijner dan heel social media vol te zetten met mededelingen, laten we dus die vooral bewaren voor het delen van onze mooie creaties!